Se vam zdi, da je vaša spletna stran brez učinka?
Mesečno dobiš zelo malo oz. nič povpraševanj in posledično nič ne pridobiš na prodaji, predstavitvi, …?
Za vse te težave, je razlog v več dejavnikih.
Poglejte…
Raziskave na spletu kažejo, da je vedenje obiskovalca/potencialne stranke odvisen od več dejavnikov.
Hitrost spletne strani je ključen pri konverziji spletne strani. Po raziskavah, je najbolj optimalno, da se spletna stran naloži v manj kot dveh sekundah in vse kar je več kot to, stranko odvračamo od nakupa oz. nadaljnega brskanja po vaši strani. Zato je ključno, da imamo narejeno hitrostno optimizacijo.
Splošno znano je, da hitreje kot obiskovalec najde vsebino, ki jo išče, zadovoljnejši bo.
Primer…
Stranka želi najti vaše kontaktne podatke, v menuju ne najde zavihka “kontakt”, je pa recimo gumb “o nas”. Klikne nanj in na tej podstrani ni nikjer kontaktnih podatkov. 32% ljudi v teh primerih zapusti spletno mesto in se odpravi konkurenci, ker se prehitro obupajo – kar pa ni njihova krivda. In to ne velja samo za kontakt, temvec tudi za produkte, storitve, … skratka vse, kar bi potencialna stranka iskala.
V določenih fazah, ko se obiskovalec nahaja na vaši strani, jim je primerno ponuditi nakup ali povpraševanje.
Primer…
Stranka je na strani, kjer bere o receptu neke hrane. V receptih so omenjene sestavine, stranki je recept všeč in si res želi speči torto – vi pa te izdelke imate na voljo.
Tukaj je primeren trenutek, da jim med ali pod receptom omogočite, da izdelke enostavno dodajo v košarico in zaklučijo nakup. To velja za vse panoge.
Zakaj? Če boste strankam samo “pushali” izdelke, jih bo veliko samo spregledalo ponudbo, razen če to že pred tem iščejo. Stranki ponudite izdelke skozi blog objave, skozi nasvete… poizkusite jim aktivirati željo po tem.
izdelku/storitvi, naj si to želijo. S pomočjo teh vsebin, boste procentualno povečali prodajo. Saj bodo izdelke/storitve kupili tudi tisti, ki prej niso vedeli, da to potrebujejo.
Veliko spletnih strani, ki so dokončane in so samo postavljene v spletu zares ne končajo v spletnih iskalnikih na prvih pozicijah. Ta razlog, kljub temu, da je na peti poziciji, je zelo pomemben.
Primer…
V danes najpomembnejši spletni iskalnik google vpišem “moško striženje”. Preverim na prvi strani ponudnike med katerim se odločim. Če idealnega ponudnika slučajno ni na prvi strani, grem mogoče še na drugo – do tukaj ponavadi najdem kar iščem. In takšen vedenjski vzorec je pri večini.
Zato je pomembno, da imate na strani narejeno tudi SEO optimizacijo spletne strani, da se vaša spletna stran prikaže med top zadetki. SEO optimizacija je sicer dolgotrajen proces, ki ima v ozadju veliko tehničnega znanja, vendar na dolgi rok zelo učinkovit.
Kaj pa, če bi se rad pojavil na prvi strani že danes?
V tem primeru, pa priporočamo Google AdWords oglaševanje, kjer nastavljamo različne kampanije. Ponavadi naše izdeke, storitve, …
Z njimi smo vedno na vrhu iskalnik pozicij v sekciji oglaševanja, kar pa je odlično, da pridobimo prve obiskovalce/potencialne stranke na našo spletno stran.