Presenečeni boste nad vplivom klepeta v živo na vaši spletni stran. Spodaj si preberite 5 razlogov, za katere menimo, da so odlično orodje za pospeševanje prodaje.
Večkratne študije so odkrile, da se stranke na spletnih straneh odzivajo v živo. Poročilo podjetja eDigital Research Service Customer Benchmark je ugotovilo, da ga imajo ljudje raje pred drugim kanalom za storitve strank, vključno s telefonom in e-pošto. Poročilo Forrester Research Making Proctive Chat Work je ugotovilo, da so kupci vzljubili tudi klepet v živo med samim prodajnim postopkom.
Za mnoge stranke je klepet v živo tudi bolj priročen in manj stresen kot pogovor po telefonu s tujcem.
Pogovarjanje stranke s težavo po telefonu, je lahko za njih velika izkušnja, vendar ima eno večjo pomanjkljivost – vsak agent lahko obravnava samo eno stranko naenkrat. Nasprotno pa lahko agent za klepet v živo naenkrat obravnava več strank.
Vedno bo nekaj interakcij, ki jih je najbolje opraviti po telefonu. Številne preproste poizvedbe je mogoče rešiti s kombinacijo klepeta v živo in spletne baze znanja, tako da lahko strokovnjaki klicnega centra enostavno rešijo veliko zapletenih problemov.
Obstoječo spletno podporno gradivo postane tudi bolj dragoceno. Dobro pripravljen agent za klepete lahko stranko usmeri na najbolj uporaben odgovor o pogostih vprašanjih ali bazo znanja, ne da bi se jim bilo treba loviti po vašem spletnem mestu ali se zanaša na iskanje. Poleg tega lahko analiza vaših klepetalnic v živo pomaga odpraviti težave pri navigaciji v vsebini spletne podpore – če številne stranke postavljajo isto vprašanje, lahko ustvarite novo vsebino, na katero boste odgovorili in dodatno spodbudili samooskrbo.
S klepetom v živo na svojem spletnem mestu in omogočanjem dostopnosti kot podporne možnosti si pomagate graditi zaupanje. Različni ljudje imajo raje različne kanale za stike in s predstavitvijo širšega izbora možnosti bodo kupci občutili, da ste bolj odzivni, bolj na voljo in na splošno bolj zainteresirani za to, kar želijo.
Klepet v živo vam omogoča tudi daljše delovne ure, ki zajemajo večere in vikende, ko so klicni centri morda zaprti. Ponovno je prilagajanje ponudbe storitev za stranke v življenjskem obdobju vaših strank lahko le dobra stvar.
Čeprav tradicionalno velja za programsko opremo službe za pomoč, ni razloga, da bi klepet v živo omejili na podporo strankam. Pozitiven odziv, da morajo stranke klepetati v živo, pomeni, da je lahko tudi učinkovito prodajno orodje, zlasti ko gre za zmanjšanje osipov med nakupnim postopkom. Forrester Research je ugotovil, da “44% uporabnikov na spletu pravi, da je postavljanje vprašanj, ki jih odgovori živa oseba, medtem ko je sredi spletnega nakupa, ena najpomembnejših lastnosti, ki jih lahko ponudi spletno mesto”.
Velika prednost klepeta v živo je, da ga lahko ciljate zelo natančno. Ali je na določeni točki prodajne poti še posebej visoka stopnja osipa? Agent za klepet v živo lahko pomaga ljudem skozi to fazo postopka. Ali vaša spletna analitika prikazuje strankam, ki ponavljajo obisk strani, ne da bi kupili? Klepetanje v živo je mogoče usmeriti posebej na tiste stranke, ki nudijo pomoč, odgovarjajo na vprašanja in jih obravnavajo v pravem trenutku.
Na kratko – če bi vaše podjetje koristilo bolj učinkovit, inteligentnejši in bolj odziven kanal za storitve za stranke, bi morali razmisliti o klepetu v živo za svoje spletno mesto.
Če želite, vam lahko predstavimo možnosti “live chat-a” na vaši spletni strani.